Blondimaja

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Haul : Sverige - Gran Canaria

Av blondimaja - 20 januari 2013 23:11

Nu ska jag visa vad jag har köpt i Sverige och i Gran Canaria!<3

Sverige :

Den ena tidningen - som inte har Harry Styles på omslaget, köpte jag precis innan vi skulle åka till Gran Canaria ;) till den hörde det till Mascaran och Kajalen ;) dem är faktiskt bra :D Men Mascaran klumpar sej lite :S!

Gran Canaria :

Vi åkte till ett Shopping Center i Las Palmas - det va verkligen SKIITSTORT! haha xD! På "ZARA" så köpte jag en lite tjockare Långärmad tröja ;) den är grå och har en svart rand på varje arm :* den kostade $14 (euro) tror jag :S på tröjan så står det "Kissed by the sun"
Sen på en smyckeaffär köpte jag ett par vita runda örhängen :) (vet inte vad affären hette)! Dem kostade $2 (euro), dem var på rea så jag köpte dem ;) jag köpte också ett rosa flätat armband som jag tyckte va riktigt fint!!:* det kostade också ?2 tror jag :S

Den andra Frida tidningen med Harry Styles på - köpte jag idag på Ica Maxi ;) för 35 kr (tror jag)

Vi hörs :)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondimaja - 7 mars 2013 20:05

Hej!! Kolla in på min andra blogg som heter majizzpalmgren.blogg.se snälla kolla in...

Av blondimaja - 27 januari 2013 12:53

Igår kom mina föreldrar hem från Göteborg. Där hade dem fått 3 gratis saker som jag fick när dem kom hem :) vet inte vrf eller hur dem fick det?:D...

Av blondimaja - 24 januari 2013 08:57

Hej ;) idag så ska jag på fotbollstunerong med klassen ;)just nu sitter jag i bussen med resten av klassen! Jag lyssnar nu på Justin Bieber;)...

Av blondimaja - 23 januari 2013 20:00


 

Av blondimaja - 20 januari 2013 21:54

Dagens frisyr : Utsläppt Dagens Smink : Mascara & concealer Dagens humör : Jätteglad :):D Dagens diss : Skola imon :( Dagens IPhone skal : turkosfärgat - Självlysande ;D...

Presentation


Välkommen till min blogg!!
hoppas att ni gillar den!!

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Vilken artist/Grupp
 Justin bieber
 Lady gaga
 Selena Gomez
 Swedish House Mafia
 Sean Kingston
 Rihanna
 Miley Cyrus
 Nicki Minaj
 Flo Rida
 Fun
 David Guetta
 Taio Cruz

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Maja

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards